Pages

Tuesday, 19 February 2013

Pembantu Rumah Hilang Akal Dera Bayi 4 Bulan



apa salah bayi tuh??ha?!!! sampai sekejam itu kau buat dia.lambung2 bagai.kau biar kan dia menagis. kalau kau marah sekali pun dengan parents bayi itu,tapi tak perlulan sampai nak buat macam tuh.kalau bayi tuh dah boleh bercakap.dah lame dia cakap "WOI!! KAU GILA KE APE,LAMBUNG2 AKU MACAM PATUNG.AKU NI MANUSIA LAH" huh!!!! panjara hanya 20 tahun??! setimpal ker??!! tak apelah,didunia dia terlepas.diakhirat tak akn sesekali kau terlepas...... Tuhan maha adil & penyayang dan Dia juga maha mengetahui apa yang berlaku didunia ini... dan aku berdoa semoga samapi satu masa nanti tiada lagi wujud manusia sekejam ini. insyallah. AMIN!!


0 comments:

Post a Comment

 

Template by Blogger Candy