Pages

Sunday 17 February 2013

photo only

Assalamualaikum.... 
hehehe..kalau korang ingat hari tuh aku ade cakap ayng aku nak letak beberapa gambar kan mase merentas desa. so sekarang aku nak bagi korang tengok lah ni. maaf lah makan masa sikit sbb gambar nya banayak sgt,tapi bkn aku tangkap tau,kawan aku yg tangkap guna camera dia. hm aku ni mane lah mampu nak beli camera mahal2.  huhu. *ayat tacing jap.  :D 


 ini lah aku. hehehe. aku bertugas di bahagian hakim penamat.mencatat nama peserta 1-20 shj.peh~ kelam jugak lah aku dibuatnya.aku jage bahagian pelajar perempuan tingkatan 5. aku pula yang cuak tunggu deme. hehe. tahun ni pulak trek dh bertukar.rasenya makin jauh. rasenya lah.tapi adventure kut.macam2 ragam ada mase lari tuh. teringin pulak nak merentas desa bersama mereka.aku bkn bertugas sorang tau. ade 2 org kawan aku eg dan azman. (kenal tak? ) eh ni aku bertugas mase merentas desa peringkat sekolah. =D


okey...2 mamat sengal ni bertugas di kawasan ckeck point. ala yg mcm bg tunjuk arah tuh (eh iyeker? enth lah aku pun tak tahu sebnrnya,sbb aku bkn bhgian ni.mana lah nk ambik port sgt. mnyemak jer.hahahhaah) aku tak pasti lah,ni mase bila,peringkat sekolah or daerah. bnyk sgt gmbr nya. (kpd tuan yg berada dlm gmr ini,maaf erk) <--- ala bkn korang bkk pun blog aku ni. XDXD huahuahua.

hehehe..ni lah kami. (aku tiada disitu) ala,gmbr bwh2 nnti ade lah. ni gmbr mase kami dh balik dah.saje2 nk suka2 snap2..ni mase bila erk..jap..
jap...
jap...
ERROR..
tidak dapat dikesan.hooho.
JAP! ha! ni mase perimgkat sekolah.aku ingta lagi sbb eg pkai beg warne oreh.(nmpk tak tali beg dia tuh warna oren).

jap gambar deme ni aku yg ambik tau. okey aku tahu aku tak bagus dalam menangkap gambar ni. maaf erk *ehhh..garu kepala.

ha.. ni baru ada gambar ku. ha.
jap jap jap
ni bkn aku yg tangkap erk.ade sape enth tangkap.
adik jijoy kut (ala korang tak kenal pun dn tak payah sibuk nak tahu erk ^_^V

 ha ! yang baju hijau tuh lah adik kepada jijoy. eh yg baju kuning tuh kawan aku erk bkn awex dia.jgn salah faham. hehehe.. >_<


\
hahaha.ni gambar mase merentas desa peringkat daerah..
hahahahahah! ni aku guna fon mamat tuh yang berada disetiap ince gambar ini. hahahah (ambik hati semata2.XD

ini lah owner camera canon. wah... nasiblah dia punya ade. boleh lah kami ni tumpang snap2 jugak tq  wein.. ^_^


 ha.. yg laki tuh lah azman. dn sblh dia tuh ayu.kawan aku jugak. diorang ni bertugas jage gerai. mase merentas desa peringkat daerah hari tuh. hua hua hua. hehehehe.



ni "S.A.Y.A"
hahaha.yg tengah2 tuh kwn aku.ala mcm tak knl pulak. yg knn tuh syahir azri, yg kiri tuh,hafizul (
rasenya lah.tak ingt lh name dia.) >_<

 
         macam macam pose deme buat.hahaha. 


macam biasa.aku dan camera nikon.hehehe
ni cikgu punya lah. ala sekurang nya dapat lah jugak pegang kan daripada kepunan. hehehe.


     mereka berlima disituh.hahahah. comel2 semuanya. boleh buat calon isteri. 
     hehehe..


itu kami yang suka bergambar..
anda tidak suka...
ni pesanan untuk anda..
"hey.you tak suka,suka hati lu lah.wa peduli apa,ni diri kami suka hati
mak tiri bapak kami lah nak buat apa"
hehehehe.. amboi melampau nmpak. hahah
gurau gurau. ^_^v



                                                                      heheeh. ni lah kami..mohon jgn jelez!.>_<


ni lah pengerusi dan naib pengerusi persatuan PRA-U. hehehe
si handsome dan si cantik..
=)

       ada 4 situasi disini.
       1).....
       2)..................
       3).............
       4)..............
      Fill in the blank. hehehe. korang fikir appakah situasinya. 
                    ate comel nya.. hehehe 



hah! ni lagi kawan aku.
sby,gomez & anis.
ni budak kelas aku jugak...

ni gambar kami mase semua tugas telah selesai. hehehe. 
apa lagi melompat lah. !! hahaha.



hahahahah! tengok lah korang.ada yg gmbr ak dh masukkan ade yg xade. korang perasan tak ade 2 kawasan kosong tuh..mase aku edit gmbr ni ade seteng gambar tak ade.ingt kn nnti nk edit balik,alih2 tak boleh edit semula. ceh ceh ceh.tapi takape lah,lagi pun korag dh tengaok banyak gambar kan. takut korang pulak yg tak larat nk tengok. (eh iyeker.hm..harap korang tak jemu tgok gambar2 di blog aku ni.hmhm )




okey lah erk erk,cukuplah samapi disini apa yg ingin aku kongsikan..

ha cumil tak..jeng jeng jeng...diepisod akan datang aku ku ceritakan.erk erk erk..hohoho.. ^_^ ni bbt twins tau.nk tgok yg satu lg. kena lah tunggu.yg ini kakaknya..







sekian wsalam :) disediakan oleh :: myung-hee ^___^

0 comments:

Post a Comment

 

Template by Blogger Candy