Pages

Wednesday 13 February 2013

maaf erk

Assalamualaikum... hui hui oii oii oit oit hai hai. (haha banyak beno hai2 nya,ala ape salahnya bagi mesra sekit) hm. maaf lah,aku tak dapat nak update sgt blog ni. baru2 ni aku ade edit sikit blog ni untuk perbaharuan dalam tahun baru ini. 2013 . lagu pun semua aku dah tukar,harap lagu dn segala bagai yang aku edit kat blog ni dapat lah jugak menarik minta korang untuk membacanya dan kalau ade pape cadangan atau harapan ke korang boleh tinggalkan pesanan di CBOX di sebelah kiri tuh ^_^ baik buruk komen itu akan saya terima seadenya (semua org tdk sempurna.ehh ade kena ke pun,mmg dh lari tajuk.annoying2 ).

Pada malam yang hening lagi sunyi sepi ini yang hanya kedengaran hanya lah kedengkuran ibu. heheh dan adik ku yang sedang mengigau. haha. *bayangkan lah bdk 11 tahun lelaki mengigau. hoho (padahal xade pape pun. :) disini aku berkesempatan ingin mengatakan bahawa aku ingin memohon maaf sbb aku rasa lah kan kan aku nak skip je story hujung bulan 12,2012. kerana aku tak kesempatan untuk menceritakan kepada kalian dn satu lg sbb nya, pendrive kesygan ku berada di tangan cikgu ku. wuuuaaaa D= semua gambar yang aku cadang nak masukkan dalam blog ni,terbatut. (ceh.iyelah tuh,padahal sebelum ni ade je pendrive tuh kat aku,tp tak pulak rajin nk type nya <--ni semua poyo XD.

Hmhm.kalau ade mase yang panjang atau ada hari2 yang aku tidak mempunyai banyak kerja aku akan cerita lah apa yang berlaku pada hujung bulan 12 tuh. macam2 story aku nk cter. story yang paling paling paling sedih yang tak mungkin aku lupakan. *ulang tayang. :'( kalau korang dgr mungkin mungkin korang pun akan menagis jugak.maybe.tak tahu lah kalau korang jenis org yang xade perasaan kan. (maaf.jikalau ade yg terasa.hanya menyatakan apa yg pernah berlaku dalam hidup aku.itu sahaja.)

*nyamuk gigit kuku kaki ku. argh!! nyah kau dari sini..

okeylah.aku rasa sampai disini sahaja lah apa yang ingin ku sampaikan.maaf lah blog aku ni tak sesempurna blog yg pernah kalian tengok atau blog kalian sendiri. aku baru nak belajar guna blog ni dengan lebih mendalam. insyallah,dimasa aknan datang apabila kalian melihat blog saya ini,mungkin ade satu perubahan besar *wah.besarnya harapan..

sekian wsalam. dan sekali lagi saya memohon maaf. (padahal xade papun. hahahahahahahahhaah XD



0 comments:

Post a Comment

 

Template by Blogger Candy