Pages

Thursday 28 March 2013

eh.. simpan lagi tahu tak

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada warga blogger yang sudi membaca blog ku nih. *eh.. bla bla bla. maaf sgt, dah lama tak update blog nih. tp aku tringin sgt kongsi cerita gembira ini dgn korang. walaupun perkara yg aku nk kongsi nih dh lama. tp ap slh nya kongsi benda yang happy.....

Kalau korang ingat lagi post post yang tahun lepas bulan november. 23/11/2012.. itu tarikh birthday aku. alhamdullilah masih ad lagi insan yg sudi memberikan hadiah kpd aku. wahaahaahaa xD. Thanx to eg, eyna,ecah sbb sudi hbs kn duit belikan hadiah utk aku. kali prtama terima hadiah dari kwn2. tq so so so so much..

 

nih hadiah from ecah.
kpd ecah *kalau kau ada baca la blog aku nih.. :D 
terima kasih sgt erk cantk gambar tuh,pandai kau pilih kan. sweeet~



 yang ini pulak dari cik ezazi. heehee..
walaupun kami baru jerr kenal, tapi eg sudi jgak bg hadiah ini untuk maton. tg eggg !
^__<

ha !!!.... ada satu lagi hadiah gari eyna.. maaf eyna maton tak sempat nk snap hdiah tuh.maklum lah maton bukan ada cemera canggih mcm eyna. heehee..
papepun maton tak lupa pada eyna. tq ena... dgn hadiah eyna tuh...
maton berazam untuk pergi ke Paris lah pulak lepas nih. heehee.. boleh *annoying sangat!

okey lah, sebernanya ini je pun aku nk share.. eh ada lagi.. nnti aku cter lg.. tp ini part sedih bangat !! pasal ibu ku. T___T bateri laptop dah tenat lah kalian.. nnti aku cter erk pasal ibu. huhuh
sekian, wsalam..
Assalamualaikum !!!!!

0 comments:

Post a Comment

 

Template by Blogger Candy