Pages

Friday 23 November 2012

to my self



*buat muka malu :)

hey hey hey..
hohoho...

Assalakualaikum...
(malu lah nk cerita..kan...)


   sebenarnya hari ini, hari jadi aku.. :) (malu lah).nak hadiah... haha! gurau je lah.
tak ada yg special pun hari ini,biasa2 jer..thanx kepada ecah,eyna,eg,amalina,azri...sebab sudi ingt birthday aku.aku hargai sgt. (tp kan wish je ker.hadiah??..main2 je) aku cuma harap kan satu hadiah sebuah persahabatan yg ikhlas daripada korang..harap korang akan terus berkawan dengan aku. dan hope korang tak bosan kawan dengan aku ke malu ke kawan dgn aku.kalau ada yg tak puas hati cakap lah terus teramg erk... insyallah aku akan cuba perbaiki diri aku
SAYANG KORANG <3 <3
   hm.. kan......tak tahu nak type ape lg. tak tahu nk cerita ape lg. sebab tak ada yg special pun hari birthday aku nie..
  aku gembira hari ini, ^^ --> :) --> ;D tapi. . . . dalam pada mase yg same aku rase sedih. T__T --> :'( --> D: sebab......... *some text missing*
biar je lah aku sorang and Tuhan je yg tahu apa yg aku rase hari ini.
   pape pun,thanx to ibu,sebab belanja Domino Pizza dan belikan kek untuk kakak...
  SEDAP sangat~~



sekian,assalamualaikum~~


0 comments:

Post a Comment

 

Template by Blogger Candy