Pages

Wednesday 21 November 2012

selamat hari jadi

hey dan assalamualaikum~~

sebenar nya hari ni hari jadi adik aku yg ke 3.

21/nov/....

ni adk aku.
abdul irfan (amboi gengster nya duduk)
mmg pun..dia ni samseng sikit.membangkang je keje nya.
tak boleh nak suruh ape pun.
(berat tulang) :p

   korang nak tahu.dia ni tak malu sikit.... (ala biasa lah kan budak2) hari... tak ingt lah hari ape,
dia bagi tahu ayah n ibu "ayah,ibu jangan lupa tau minggu depan hari rabu" kan..
ayah buat muka pelik. yg ibu senyum jer...kemudian aku sambung pulak "lepas hari rabu,jumaat pulak,tahu" (sambil senyum :D ) hihi..ade ke dia nak buat birthday party. amboi amboi amboi...
kau ingat ayah bukak kilang cop duit ker. (mentang2 kilang besi kat sebelah rumah.kan~~ )
  ibu cakap, just buat makan sikit2 jer.."panggil kawan2 kamu jer". haha~


ayah balik kerja,
ayah beli kan donut untuk dia~~
"wuuu.donut~!! " (sambil terlompat2. mcm lah tak pernah makan donut = = )
 ibu beli 2 cheese kek..
sedap sgt.




kepada adik ku. SELAMAT HARI JADI YG KE-10 :

*semoga kau panjang 
*belajar rajin2
*tolong lah aku mohon,rajin kan lah tolong ibu sikit,paling min. pun kau tolong aku.boleh.

sekian itu shj coretan dari aku untuk hari ini.
hope korang tak bosan lah bace kan kan kan kan..


Assalamualaikum~~

0 comments:

Post a Comment

 

Template by Blogger Candy