Pages

Friday 2 November 2012

night friday



ni lah gaya dress up kami malam ni,
cantik kan.
aku tahu tu.. ><
(maaf lah aku tak termasuk sekali dlm gmbr ni,sbb aku yg ambik pic ne)
hyyuu~

    actually,malam nie malam hari koperasi.kami tak terlibat pun dalam mane2 aktiviti,cikgu jemput kami ni pun sbb soh datang makan jer.tak kisah lah,dapat jugak makan free. kan~~~
malam nie semua budak2 dari f2 sampai f6 pun terlibat.untuk f6,diorang dapat sijil penghargaan (upper six) sebab tahun depan kan diorang dah tak ade...lepas tu,ade cabutan bertuah untuk murid2 dan students.yg lawak nye,boleh pulak cikgu yg umum kan cabutan bertuah tu dapat no dia sendiri (hadiah cabutan tu dpt kat dia) annoying nya~ nmpk sgt menipunya(gurau cikgu).
ade satu part ni, cikgu minta tolong kami cari kan siapa students girl and boy yang paling bergaya malam tu.okey lah,kami ada lah jumpa. yg girl mmg gaya dress up dia cantik lah,ala ala kampung sikit tapi still bergaya,.mmg lain lah dari students yg bergaya mlm ni. Yg boy pulak budak f5,okey lah( dah tak ada calon dah) tapi handsome kut~~ (>,<) ....

pekak, rabun, bisu  XD XD 
cukup semua nya...
haha! sempat lah jugak kami snap2 dulu sebelum majlis bermula.
(biasa lah kan perempuan,kalau tak snap, buka name nya perempuan)
 =D

ni empunya handfone yg kami pinjam untuk snap snap jap.
ala~ wat lek wat cool,
dia tak marah pun,paling tidak pun sakit hati jer.
iyelah,sampai nazak bateri fon kami snap (eh,iyeker eyna.ade ker.angguk kan je lah erk>
XD

Malam tu macam2 makanan ade :

*ada satay..sedap2 (terliur pulak aku)
*laksa..tapi....(sedap lagi laksa yg kat polo tu).
*sagu+santan+gula merah.. hah!! yg ni sedap.tapi (ade jugak tapi tu kan.. hihi) diorang cakap santan nya dah basi.yerk~~~
*ais blend..hm,,,,tak rase pun sebab perut dah kanyang..
*ade jugak nasi lauk ayam.......... tak ingt lah..
maaf lah tak sempat nak snap photo makanan yg ade dan suasana nye..... (bkan tak sempat..tapi,maklumlah fon aku ni terlebih canggih.nk pinjam org punya mcm malu2 sikit ><)




kan....ni lah salah satu gambar yg dapat aku selamat kan (after editing)
......
=)
that boy yg telah berjaya mendapat anugerah "lelaki yang paling bergaya malam ni"
kan...
handsome kan...
yg kat sebelah tu kawan aku..(ala macam tak kenal pulak)

kan~~ lapo sgt.sampai lidi satay pun kau nak gigit kan..
kesian~~
(tak ape eyna aku faham.kau terlalu teruja kan dpt mkn satay malam ni
sampai lidi satay pun kau nak gigit.aku faham sangat)
ala, same je lah kita.. huahuahua XD

hihihi..sempat lagi dia ni snap.
biasa lah kan...
sebenarnya,dia ni mgindam sgt nk mkn aisblend tu,
aku sggp beratur panjang tau semate2 nk dpt kan aisblend tu untuk dia
kan......
nmpak tak permainan dia disitu.
XD

 part ni sedih sikit (sikit jer erk)
cikgu nk akan berpindah ker sekolah........... (tak ingt name sekolah tu ape)
sebenarnya cikgu nie rapat dengan kawan aku yg aisyah ni.
sebab diorang pernah pergi ke mane erk..tak ingt le,,ade pertandingan koperasi.
so,dari situ diorang mula rapat.
tak heran lah,cikgu ni pun watak dia dah macam seorang ayah,take care.
tu yg member aku sayang kat cikgu ni (eh,iyeker,betul lah kan.....)
name cikggu ni :
Cikgu Anuar
=)

ni pulak cikgu ekonomi kami

cikgu padzilah yahya~
beliau merupakan satu satu nya cikgu ekonomi di sekolah kitaorang.
beliau cuma ajar budak2 f6.
beliau lah ajr lower six,dan beliau lah yg ajr upper six.
beliau ajar best,tak membosankan,banyak jugak lah bagi nasihat kepada kami.
kadang2 tu insaf lah kejap,
kejap je.
beliau jugak kadang2 pelupa. =)

yg berbaju hijau tu,
girl yg dapat anugerah girl yg paling bergaya malam ni.
sory lah dapat gambr seteng jer...
comel kan..
dia budak f2 kut.tak ingt lah..
(dah tak larat nk tulis panjang2)
=__=
ni pulak,cikgu sejarah kami.
the best...
sporting.
tp bila dia mgamuk...
faham2 lah erk ape yg jadi,
tp kadang bila dia mgajar mesti ada yg tertidur dlm klas. 
tertidur okey (kena lah faham,SEJARAH)
dan termasuklah aku. ><


there is a guy I met on this night..
handsome right? (I know that)..
* ~ shy ~
>___<





 sekian itu sahja dari aku untuk malam ni.
harap korang enjoy dengan story aku malam ni.
sekian,
assalamualaikum.. ^__.^




















0 comments:

Post a Comment

 

Template by Blogger Candy