Pages

Thursday, 4 October 2012

taknik menjawap p.am



okey ni gambar kami. buruk?
mestilah..
gambar ni diambil masa kitaorang dah tamat taklimat
...
actually..
pada hari tu kita orang ada teknik penjawap soalan p.am di sekolah
anderson..
wuuu~~~
teruja habis( tak ade yg special pun)
mase ni kitaorg kat kantin.
tunggu bas yg lambat sangat..ceh..
panas je dan berpeluh peluh kami menunggu nya.
tu yg muka teruk je
dan ada satu peristiwa ...aish!
dalam banyak bdak2 yg ambik stpm
yang ada.
boleh pulak aku terjumpa ex aku.
aish~
teringat kisah lama..
iye ke ingat.....
tak kisah lah..
..........................................................................................................................................

0 comments:

Post a Comment

 

Template by Blogger Candy