Pages

Saturday 6 October 2012

kawan oh my BFF




hey.. nak cerita on story..

---------------------------------------------------------------

okey. ni kawan aku hazlina bt abu hassan
aku pangill dia EYNA !!        
kami berkenalan sejak mula mula melangakah masuk ke TG6
dia ni periang dan cumil
dia ni kalau glek..cumilll
tapi menakutkan.seram tau tak.
kalau dia gelak,
rase macam dia sukarela minta makan kaki.
hihi (relax lah weh.. wa gurau jer.wa gelak kut tulis statment ni )
XD
tpi aku akuinya dia ni ramai peminat.
cantik,
pandai bergaya..
mmg bodoh kalau ade laki tolak dia..
eh..jap jap
korang nak ke berkenalan??    
boleh jer?
no die ni 017-***25**
    hihihi.gilo korang aku nak bg no mmber aku.
dia kawan aku untill jannah ! 
     insyallah~~
aku sayang dia ! <3
dia ni kemane shj.
nak gelak je semendang.
asih..risau jgak aku.
kunk aku nk kena bwak dia daftar
kat tnjg pulak.
hihi
(wa gurau semate mate erk.jgn ambik hati tau.tp ambik kaki boleh. XD)
dia ni ade love story same macam aku.(tapi aku punya kukuh lg.hihi)
dia ni rapat dgn ecah yg kat bawah tu.
bukan nak kate aku ni tak rapat dengan dia ni.
 rapat tu rapat
tp tak serapat dia dan asiyah..
enth lah.tak pandai lah nak hurai kan.
tak kisah lah semua tu.
dia ttp kawan aku sampai mati
aku akn cuba buat ape2 shj untuk dia.
asalkan dia bahagia
kalau ada mane mane jantan cuba sakiti dia.
tgok lah..
esok keluar "berita ade seorang lelaki di belasah teruk 
akibat berani main main kan perasaan perempuan.
yg memalukan yg membelasah tu adalah kawan perempuan itu sendiri"
ha!! ambik kau.
aku tak main2.sebab bg
kawan aku ni terlalu baik untuk dilukai
terlalu baik untuk kau sakiti.
aku tak nak tgok kawan aku derita.
tlg lah kawan (kalau kau bace post nie.aku nak kau tahu yg aku mmg syg kau
.cerita lah mslh kau kat aku.insyallah aku akn tolong kau.)
hanya tuhan yg tau syg aku tu macam mane.
syg aku tak boleh nak di gambar kan oleh kate2. aish!
 L.O.V.E Y.O.U F.R.I.E.N.D. <3 <3 <3 






------------------------------------------>>>>>>>>>>








   okey.ni pulak siti aisyah bt zafri
dia ni serius mmg baik 
(eh bukan yg ats tu tak baik.eyna tu pun baik jugak.aish! )
aku panggil dia ecah.
tapi dia tak suka orang panggil dia ecah
dia lbh suka org panggil dia aisyah...
okey.dia tak cumil.tapi cantik.hihi
tak ade lah, gurau jer...eee
dia ni cantik dan cumil lah.
aku kenal dia pun mase mula masuk tg6.
dia asal dari sekolah tambun
dia agk kasar sikit( tak ade lah kasar sgt.eee..dia ramai peminat tau)
tapi ada taman dlm hati..hihi
satu keistemewaan dia..
bila dia gelak...
ha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kalau korang dgr dia gelak,korang pun akn turut tergelak
satu lg keistemewaan  dia.
dia punya bulu kening.
bergabung.dan lebat..
korang tgok lame2 muka dia tu,
sampai nak tembiuh laptop ni
korang tenung.
betul lah.wa tak tipu.. hihihi
caye lah
hidup  dn berkawan ngan dia ni sangt happy
semua benda happy je.
senyum jer.
tp sbnr nya dlm hati dia
sedih
.....banyak masalah..
aku akuinya.
aku tak serapat antara dia dan eyna.
tapi  aku dapt rase bila dia ade mslh.biasaya aku just tnya je kat eyna
and then aku nasihat dia. (tapi ade ker? rase nya ade =) )
tak kisah la weh.
dia ni sekali tak suka seseorg tu.
dia akn kutuk habis habis
dan akn benci org tu sampai..................
enth  tak tahu pulak sampai bila.tnya lah dia.hihi
okey2 cukup lah tu pasal info dia.
aku nak kau tau.aku syg kau.enth lah.tak dapt nak ungkap kan syg aku tu
melalui kate2
hanya tuhan sahaja yg tahu niat aku yg sebenar .
sayang kau weh !!!!!!!!!! <3 <3 <3

_________________________________________________________________________________




okey..
tgh tadi kitaorg ade kenduri kat taman...............................
ape enth
dah lupa lah name taman tu..
macam ni.
kat kenduri tu ade artis.
ade lg kawan kawan aku yg lain.
diorg ni nak bergambar.
pastu,yg eyna n ecah pulak ni,
dah serabut.sbb ramai sgt..
pening..
aku pulak ngah usaha untuk dpt kn peluang untuk diorg bergambar
nk tunaikan hajat enya n ecah la kononya.
tapi bila dah ade peluang.
tup tup..
diorg hilang.
aku mencari diorang,
tgk2 diorg kat satu sedut
ngah bersembang..aku pun.....
enth lah
tak tau nak ckp macm ne.
terase..sikit lah.
sakit hati....1% jer...
tak sampai hati nak sakit hati lame2
diorg kawan aku lah...
aku prg kat diorg.
pastu,secara tak sengaje,aku terlepas marah aku kat diorg.
aku ckp
"untung lah tinggal aku.nah la(bg encet kat ecah rasenya)"
pastu aku terus bla dari situ,
aku ambik makanan untuk adk aku..(mase ni muka ketat)
aku keseorang !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
argh!!!!!!!!!!!!!!!
nak menagis je mase tu..
(mklum lah ngah ABC.emosi tak stabil)
hm.tahan je lah..
mase nak blik tu, bila sampai rumah aku,
aku salam ecah.
n aku cakap aku MINTA MAAF,...
pastu secara automatik.aku terus ngis..
aku mcm tak caye je.
aku dah marah kawan aku sendiri tadi..
argh!!
aku tak boleh terima..
aku betul rase bersalah...
ngis2 aku minta maaf kan diorg
aku bnyk buat salah..
WEH!!!! wa nak minta maaf...
wa tak sengaja
wa janji
wa tak buat lagi
wa janji 
wa tak akan marah korang lagi
wa terlalu ikutkan perasaan.




0 comments:

Post a Comment

 

Template by Blogger Candy