Pages

Sunday 30 March 2014

New Year New Story

Assalamualaikum.


 Bismillahirrahmanirrahim..

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hai *lambai tangan* lama betul aku tak update blog nih. iye pejam celik pejam celik dan bulan 5 kan. Rase macam baru semalam aku habis belajar. Huhu.. Sepanjang awal tahun hingga kini banyak betul yg berlaku. banyak. sangat. Insya Allah akan aku cerita satu persatu.

Standart lah kan bila jer habis sekolah benda pertama yg akan student buat 'cari kerja'. iye itu lah yg aku buat. alhamdullilah rezeki aku hujung bulan Disember aku dapat kerja di COOL STATION  Haha kerja buat ais blend. Pada aku even hanya buat air tetapi aku tetap bersyukur. Sebab?? aku cuma anggap semua tuh hanya pengalaman aku. Iye. Pengalaman lah yg aku cari kini. Supaya aku mampu belajar dari kesilapan lalu.





Stay Cool Stay Purple

Banyak yg aku belajar kat sinih. Pahit manis masam. Semua ada. hahaha. alhamdullilah kawan2 sekerja pun baik2 belaka. Sangat~
(* ˘⌣˘)◞[_]♥[_]ヽ(•‿•  )

Tara !! 
♪┗ (・o・) ┓┏(・o・)┛♪┗ (・o・) ┓
Kembar?? 
hahahaha..
Nini Karlina ..
Bukan..
Aku akui muka kami serupa. Sebiji. Sangat. Saling tak tumpah. kut. 
hahaha.. ini lah kawan sekerja aku. Dulu kami satu sekolah. Just senyum2 macam tuh jer. 
bertegur tak. Kini kami satu tempat kerja. Sangat lah membantu. 
Ramai yg tanya "Nini, Adik ker?" "Nini, kembar ker?"
hahaha. gelak jer kami bila org tanya macam tuh

Ada dua org lagi kawan aku yg bekerja. Tapi tak sempat nak snap dgn dia. Siti Natrah bt Najib. Fuhh. Seorg lagi sahabat aku Hazlina a.k.a eyna. Kenal kan?. Kini semua tuh hanya tinggal kenangan. kerana? aku tak kerja kat situh dah. yeay! sbb?? aku dapat kerja baru !!! yeay!! kerja apa?? nak tahu kene lah tunggu post aku yag seterus nya.

Sekian, itu sahaja ceretan coretan kisah hidup aku yg agak2 korang tak nak tahu tapi aku nak juga cerita. 
k bye. assalamualaikum 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




0 comments:

Post a Comment

 

Template by Blogger Candy