Pages

Wednesday 15 August 2012

Selamat Hari Raya ! ! !

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Nampak nya tak lame lagi nak raya.kan...... wah memang tak sabar kut nak raya. hihi.
macam dgn korang?
baju raya?kuih raya?dah hias rumah ke? dah buat ke semua tu..O_O
Allhamdullilah... untuk aku semua nya dah siap. just kuih raya je yang tak siap lg. sbb ibu sibuk buat kuih raya just untuk di jual shj.kuih raya untuk makan di rumah,ibu tak buat lagi...
kesian ibu.hihi
ayah and adk2 ku sibuk pulak pasang pelita bagai.nak main bunga api malam2 nie.hihi.

eh..korang tak bakar lemang???
disebabkan rumag aku nie agak luas lah jugak di bhg blkg rumah,so ayah buat keputusan untuk membakar lemang tahun nie (ala tahun lepas pun bakar lemang jugak.hihi)
ayah kate nak buat bisnes lemang pulak/hahahhaha!! XD
Tugas aku just tlg ibu masuk kan beras dlm lemang.peh..susah kut.asih!! leceh..tp pikir nantu dah masak...perh. sedap kut.tambah lagi cecah dgn daging masak kicap.
aku ckp kat korang, mak aku buat daging masak kicap,,,peh!!!! tip top! sedap plus plus plus..
mesti lah,masakan mak.semua nya sedap..hihi.

ibu bg cadangan kat ayah.yg tahun nie nak buat dodoi pulak.
ha!!! sudah..haru jugak lah.iyelah nak kacau dodoi tu lg.diorg kate lenguh tngan nanti nak kacau nye.tp tak ape lah.jnji sedap.dan jnji tahun ni mkn dodoi free jer....tak payah susah nak beli bagai.belum tentu sedap. same mcm lemang.ayah aku ni bab komplent mmg pandai.

hihi..
aku harap raya tahun nie mmg best lah!!!
hope korang pun dpt raya dgn insan2 yg tersyg.
kpd mereka yg tlh kehilangan insan yg tersyg.jgn sedih2 tau.masih ade insan yg di luar sane yg sudu beraya dgn korang...macam aku.. hihi

okey lah.sampai disini shj lah coretan aku.
aku ucap kan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN,

disini jugak aku nak ambik kesempatan.untuk meminta maaf kpd sesiapa shj yg prnh tersinggung dgn ape yg aku dah kate2,ape yg aku dah buat.aku tak ade niat nak buat korang mcm tu.aku harap korang sudi memaaf kan kesalahan aku nie. sesungguhnya aku jugak insan yg tak terlepas drpd melakukan kesilapan
MAAF ZAHIR DAN BATIN !!

0 comments:

Post a Comment

 

Template by Blogger Candy