Pages

Wednesday 29 August 2012

never give up easily

hai dan assalamualaikum !!

apa khabar?
sihat?
skrg tinggal 2 bulan lebih jer.. pejam celik pejam celik dan nak exam. fuh~~
takut kut. dah lah satu subjek pun aku tak boleh nak faham.mungkin aku dah set dlm kepala aku yg aku tak akan faham.dan kesimpulan nya,dlm kelas buat kerja lain.dan tak fokus langsung. aku pun tak tahu lah nak buat cara macam mane lagi....
aku dah cuba sedaya upaya bljr pulun2. (pulun lah sgt)...hm.aku cuba je lah. ramai pulak kawan2 aku yg dah  nak sign out dari f6 tu.semua pakat2 nak masuk poli. sbb nya dia tak boleh nak bwak f6.sepatah kata ape yg di ajar o cikgu diorg tak faham. ini yg buat aku takut. klau diorg tak boleh nak bawak f6  ni.. macam mane pulak dgn aku? boleh ker? boleh ke aku dapat pointer yg boleh menjamin aku untuk melangkah masuk ke Universiti nanti. rasa takut aku nie,hanya tuhan je yg tahu.takut ak jgak,nanti terkandas di tengah jln.tak tau nak buat ape dah mase tu.klau boleh aku tak nak kecewa kan ibubapa aku lg.aish! sesekali nak jgak tgok diorg happy dan bangga dgn result aku nie.
aku pulak nak jugak dpt segulung ijazah bawak pulang tunjuk kat mak ayah. mesti diorg bangga gila~ adk2 aku pulak,bangga dpt kakak mcm aku.
hm....itu semua macam angan2 pulak. mcm angan2 mat jenin. habuk pun taka ade. sesiapa yg membaca blog aku nie.mohon sgt doa kan aku supaya allah lapang kan dada aku,buka kan minda  aku untuk menerima segala ilmu yg dipelajari! aku mohon ke pada kalian.

aku akan cuba sedaya upaya aku,demi janji aku pada seorg kawan. yg kami akn berjuma di unuversiti suatu hari nanti. insyallah~ amin~
aku berharap sangat alllah mendgr doa aku ini
okey lah, actully skrg aku baru je lepas buat karangan p.am...ade mase,itu yg type jap blog ni.O_0
hm.aku rasa cukup lah sampai disini shj erk.sekian
assalamualaikum!

0 comments:

Post a Comment

 

Template by Blogger Candy