Pages

Monday, 30 July 2012

argh!!!


assalamualaikum dan selamat sejahtera.

hm.sekarang aku di tingkatan 6.peh~~~ cobaan. mmg struggle habis lah. okey aku story satu2.
subjek ekonomi____ not bad lah sbb ade kira2.aku nie bab kira mmg suka gila~~~~so,jadi semangat sikit nak belajar.hmitulah ade jugak sesetengah tajuk yg aku mmg tak faham terutama bab esei.mmh esei betul lah.biaslah kan~ ==__==""

p.am pulak..................aish!!!!! POLITIK beb..aku tnya bapak aku,pun dia tak tahu sgt bab2 politil nie.aku pun tak faham lah mcm mane korang boleh faham bab2 politik nie.mencabar betul.tak boleh salah sikit.kitaorg kena bljr psl mahkamah,YDPA,parlimen,kabinet,menteri2,kementerian,kewarganegaraan, and bla bla bla bla...................dah mcm bljr mcm budak LOW pulak.aish!
sejarah!!!!!!<<<<< jgn ckp lah.dgr je sejarah korang dah boleh buat kesimpulan kan.betapa bosan nye.aku pun tak faham lah,asal je sejarah.mate ni mesti layu jer...dah mengantok tahap kritikal dah.mmg tak boleh nak cegah lagi.untung cikgu tak perasan.pas nie mmg aku kena bwak minyak kapak.klau ngantuk aku letak je minyak tu.ambik kau!! tak boleh nak bukak langsung mata tu.baru ade akal.BENGONG. Ape2 pun sejarah ttp penting,nanti nak msuk U,sejarah wajib lulus dan pointer 3.0 keatas klau boleh.hm.mcm mane lah agaknye.jwapan dah lah panjang berjeler....klau boleh 1 setengah m/s.ceh!! 
muet...hm so far so good.not bad lah.i still trying to speak nicely.many things that I learned in Muet.okey.i try my best!!!! and it to my future to...
B.melayu...okey cakap psl subjek ni,mcm bljr subjek sejarah je..sirius mmg mcm sejarah.kitaorg bljr psl sejarah b.m. mmg bosan kut.apatah lg dpt ckgu yg asyik nak buat lawak je dlm kelas.mmh blur le.satu pun aku tak faham.aku rase better lg bljr sejarah dari bljr sejarah b.m nie.

ini lah kehidupan aku sebagai budak sekolah pra-u. tak termasuk lg segala bagai aktiviti sekolah yg ade kena ngan kitaorg.mmg sibuk + penat.apatah lh skrg bulan puasa.mmg terbaik lah kan.awesome! baru PRA-U. belum lagi jadi budak UNIVERSITI. aish!! lagi haru aku rase nya.kita hanya hamba manusia yg lemah.kita usaha.insyallah.adehasil nya kelak.
sekian itu shj coretan aku hari ini.setelah sekian lama aku tak type pnjg2 gini. hohoho.
aku harao korang tak lag bosan bace,dgn lagu lagi.hihihi.

assalamualaikum....

0 comments:

Post a Comment

 

Template by Blogger Candy