Pages

Monday 21 May 2012

okey lah kut ^^

hai dan assalamualaikum !!!!!!! aku nak story pasal kehidupan aku ditingkatan 6.hm...mula mula tu,dengar taklimat semua nye okey2 jer.. cikgu lak terang bab yang akan kitaorg belajar kat penggal 1 je *ala sikit je pun.sekali tgok anak2 dia,peh~~~ memang bnyak kut.pandai erk ckgu bukak bab besar2 je.amboi2.* :D haha.kemudian kitaorg diberi pilihan untuk pilih kelas2 yg kitaorg nak.wah~~~ best lah jugak,dari dapat kelas yang enth pape jer....ade sesetengah kawan2 aku tak dapat masuk kelas yang diorang nak.hahahah!!! PADAN MUKA!!!   aku telah pilih subjek ekonomi (wu~~~),sejarah(wekk ! ),P.am(okey lah),MUET (omg!!), BM (nice~).... Hm,insyallah,aku boleh bawak kesemua subjek ini hingga jaya nye.amin!! aku pun nak juga pandai macam budak2 yang lain. dapat A+..pointer pun tinggi jer.jelez kut.

hm.pape pun aku try nak buat yang terbaik. sebab target aku, aku nak minta UPSI selepas form 6.nak minta cikgu..aki nak jadi cikgu!!!! hahah..tak boleh aku bayangkan macam mane aku jadi cikgu nanti..(wuuuuu~~~) ala..aku nak jadi cikgu tadika jer pun, kalau tak jadi cikgu tadika pun,aku jadi cikgu untuk kanak2 pendidikan khas..okey kut...dapat pahala!! tittttt...... ^^

lagi satu yang tak best....kitaorang rehat tak same dgn budak2 yang lain.ceh!! pastu..makanan pulak  dah habis. huh! kitaorang yang form 6 ni mkan roti je lah.aish mane lah kenyang. ramai budak2 form 6 yang tak puas hati. hm, macam nak mogok pun ade. lepas nie,ingat nak bawak bekal lah pulak. jimat duit. :) (tapi satu je masalah sekarang nie,,,,,nak sediakan bekalan untuk ke sekolah tu,aku kena pulak bagun awal.aish!! aku nie,mane lah rajin sangat nak bagun awal2. pkul 5.30 dah bagun. NO NO NO !!! aku bagun tidur skrg nie pun pkul 6.30 :) :) ))))


haha! okey lah.next time aku post lagi story2 yang menarik (menarik ker.hihi)
babai..
assalamaualaikum......



0 comments:

Post a Comment

 

Template by Blogger Candy