Pages

Monday 7 May 2012

form 6 ^^

assalamualaikum

ape khabar? sihat? mane lah tau kut ade yang tak sihat ker,selepas check UPU tgh tadi..jgn risau. korag still ade peluang untuk belajar. okey.don't sad....hm skrg story pasal aku pulak.....actually aku just dapat form 6 je.ade lah jugak dari tak ade langsung...upu or matrix or poli. mmg aku tak dapat.sedih gila~~ aku tak lah pandai macam kawan2 aku. peh~~ semua pakat dapt poli lah,matix lah, uitm lah, utp lah, um pun ade.. TAHNIAH KEPADA KORANG,. tak sia sia usaha korang selame ini.....


**form 6 nia tak lah susah sgt.(iye ker?) tapi nak wt macm mane,nie je lah yang aku dapt.aku cuba usaha dgn lebih keras.amin3...dan satu lg hal yg tak selesai lagi. PLKN !!!!!!! ERGH... dah mohon,tp aku tak jadi pulak pergi,,sbb form6..hati mmg nak pergi.nak sangat3..hanya tuhan je lah yang tahu yang aku mmg nak sgt prgi. sayu je aku pandang bag bagasi aku yang nak aku bwak pergi PLKN tu..tapi ape kah daya ku..




**hm.ade hikmah disebalik ape yang berlaku.kita hanya mampu merancang.tuhan yang tentu an segalanya.
terima dan bersyukur lah dgn ape kita dapat. dan jgn sesekali mengeluh...okey.

i wish good luck to all of you. <3
......... 

0 comments:

Post a Comment

 

Template by Blogger Candy