Pages

Sunday 22 April 2012

PLKN



peh! tanpa ku sangka.permohonan ku lulus ke PLKN. perkara yg paling aku nak.
*tapi..bila permohonan aku tu lulus.berat pulak hati nie nak pergi. aku pergi 3 bulan beb. bukan 3 hari or 3 minggu or 3 jam or pape jelah.
*hm.belum pernah aku tinggalkan rumah ku,parents ku,adik2 ku,bilik ku,motor ku(aku ade ke moto.:)). hm.aku perlu tinggalkan segala gala nye untuk PLKN.



*mungin ini cara aku belajar untuk berdikari sendiri.tanpa mak dan ayah disisi. hidup berdikari. macam mane lah kehidupan aku nanti.asih! tak dapat aku bayang kann.
* tapi kan,kita dapat jumpa ramai kawan2 dari macam negeri.kan3..adventure jgak kan.hihi.
tapi kan,kadang2 takut jugak,,,iyelah kita mane lah kenal diorg tu macam mane.baik ke.buruk ker..kan3......
*makanan pulak...................er!! tak dapat aku bayangkan.aku nie jenis yg makan banyak. tapi kan..bersih ker tempat dia.minta2 bersih lah.amin3... klau tak,tak pasal2 aku terlantar kat hospital tu nanti...


*tak kisah lah.janji aku pandai bawak diri.insyallah semua nye baik2 jer....kan3.
*korang2,yang membace blog  nie...doa2 lah perjalanan aku di sane baik2 jer.....doa2 lah di jauhi segala perkara2 jahat.hm....
takut jugak!!.
huhu.
:(
:)
:D

0 comments:

Post a Comment

 

Template by Blogger Candy